琴晚又訓唔著嚕,十二點幾M仔打黎,傾左兩句收左線,之後食野洗白白落荃灣搵經偉,幫佢Check機,部機好正常冇咩問題,佢仲請我食飯團and檸檬茶一包,賺左,哈哈!~之後落葵芳幫經偉買讀卡器,買番同自己果隻一樣既,便左好多囉,買完之後下定決心買袋,雖然買貴左,但幾鐘意@@!~買完就周圍行,行左好耐先買到份生日禮物俾人,真辛苦...期待星期二呀,終於可以成班FD齊人坐係到食飯了,正正><!~