今日番中環奇蹟地放超早,放左喇喇聲番屋企,番到去成身汗...夜晚同成班FD出去食飯,今次齊晒人,正!~好耐都未試過啦!今次好似叫得太多餸,我同華食飽果陣原來仲有條魚未黎...汗...食完都成十一點,俾班衰仔拖左去天下玩,明知我聽日要番學都唔放過我...玩左三個鐘閃人,番到屋企都成三點,聽日又要番學校趴台嚕...