訓得幾個鐘又要起身番學,辛苦...頭三堂英文Test,是但做完就同張台就左好朋友,第四堂個Miss冇番,玩自修幾正,無啦啦校長入黎,條仆街諗住兜前日講既野,話人係口今日俾人博到冇得反口,兜都兜唔番呀,底佢死,第五堂彭Sir堂,幾好教左半堂就同我地傾計,之後好快就放學嚕!~下午都唔想番,超眼訓,番到去純坐,雖然有機打姐...但都悶啦,次次都係咁,唉...依家番學真係好頹廢,番到去等放學,真係冇咩意思...番多兩個星期就講得掰掰,努力頂埋佢!~