今日熱到爆炸...早放同經偉阿明去左廣發食野,個飯真係得個樣,舊雞扒就幾好食但d汁就好麻麻,食完經偉上我到打機,自己冇野做為有趴床,熱醒左幾次=.=...三點半經偉走左,之後係到同人傾計,都唔明點解d人可以咁自大,但又咁白痴咁單純,傾左一陣,覺得果個人好白痴so冇傾嚕,夜晚仲熱囉,同肥熊傾左陣已經喇喇聲沖涼入房涼冷氣了!~呼好正,聽日又到星期五了,番學日子得番十幾日,要俾心機呀!~