有時殘缺才有感動,有時遺憾才有震撼。
做人最重的是把握現在,人生是不需要彩排的。
Onzai
暱稱: Onzai
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
8月12日
8月10日
8月9日
8月8日
8月8日
文章分類
全部 (272)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 272
留言總數: 102
今日人氣: 10
累積人氣: 7238
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 5 月 18 日  星期五   晴天


5月18日 分類: 未分類

起身睇到電視個Mon顯示住最低29最高31度...當場呆左...番到去又熱又焗,勁辛苦囉!~頭兩堂Maths,個阿Sitr講書真係....算...同張台做好朋友,第三堂人傳先起身做野,哈!~原本諗住如果落大雨下午就唔番,不過冇落到,so下午番左去,好搞笑,個個番到班房第一句都係粗口,原來冷氣冇開到,之後上堂有幾個除左衫,搞笑呀!~好黑仔,番工一出門口就落大雨囉...落到樓下仲要搭錯車...超低能...番到去係咁俾人話,個新經理又係咁煩,收工,阿健搵我影相,原來佢今日LastDay,又少一個嚕,越做越冇意思呀!~Coby問我係咪電左頭髮,佢傻左頂-.-...剪左頭髮佢就以為電左...呆呆...聽日星期六,都唔知有咩地方去,又落雨,麻鬼煩呀!~ 






訪客留言 (返回 Onzai 的日誌)


gg 於 2007-05-19 11:55 AM 發表:
阿健係邊個?
-.- '''
哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咁你都唔記得!~死野呀!~ 
Posted at 2007-05-19 12:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]