一放左就番屋企睇劇,發覺劇入面個男主角既性格同自己好似,有種好心酸既感覺,不過套斷都好好笑,睇第二集笑到快斷氣,哈!~睇完就覺豬,夜晚先起身,又冇野做,好鬼悶...係咪應該練番畫呢!?夜晚同個台灣fd傾計,好開心好耐都未試過傾計傾咁耐,依家d人好多都係講兩三句就唔應人,唉...灰...想出去買衫,但又冇人陪都廢事出...哩排好鐘意夜晚食野,再咁落去都唔知會唔會變成肥仔安-_-...