十二點阿Jack打黎問去唔去觀唐,諗左一陣都係冇去,兩點起身,喇喇聲換衫去搵雄仔同M仔,去到搵佢地諗住一齊去食野,點知兩條死仔自己食左先,之前又話等埋我-_-...五點幾落旺角,買完兩件衫就番番荃灣,實在頂唔順...太熱了,夜晚係心粥鋪食野,叫左個竹筒飯,幾好味@@!~下次再食過先,食完陪雄仔潛埋隻公仔就走人,送完雄仔搭車同M仔係地鐵站坐,傾左陣計先走,番到去成個人好似游完水咁,好累...洗白白覺豬!~~