有時殘缺才有感動,有時遺憾才有震撼。
做人最重的是把握現在,人生是不需要彩排的。
Onzai
暱稱: Onzai
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
8月12日
8月10日
8月9日
8月8日
8月8日
文章分類
全部 (272)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 272
留言總數: 102
今日人氣: 20
累積人氣: 7208
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 4 日  星期一   晴天


6月4日 分類: 未分類

成日冇上過堂,不過又有人唔見PSP,低佢死,之前偷人果部依家到自己俾人偷番@@!~第六堂俾人搜書包,就放果陣仲有好多龜叔叔上左黎,又搜多次=.=...搞到遲左四個字先放Lunch,不過好彩有補番時間姐,最後果堂上左十分鐘就走得,正!~番到屋企用用下聽到阿媽同阿妹係到嘈,真係逼我鬧人,有得食有得住有得玩你仲想點!?係咁係到博嘴煩到死,逼我鬧佢,之後覺得好煩番房訓覺,訓訓下又俾條仆街嘈醒,已經忍左好耐,最後忍唔住係房到話左佢幾句仲唔肯收聲,逼住出去鬧佢,麻鬼煩,最憎哩D人,明明就係自己唔岩但偏偏就要尖酸刻簿,七點俾人叫起身食飯,完全冇訓過,今晚要補眠啦-_-...






訪客留言 (返回 Onzai 的日誌)


雄仔 於 2007-06-05 12:26 AM 發表:
世上仆街何其多~~
今日新黎果條友好勁啊!!
單手握爆左隻蛋,搞到我輸左10蚊雞...Orz
之後我都試左一下,爆左!!
今日佢同我都連爆2粒蛋
好好玩@@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我夠知多啦係我身邊就有一個xd!~
單手爆蛋有幾難=.=...單手爆頻果我話你勁 
Posted at 2007-06-05 12:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]