今日冇上過堂,係到睇碟,不過套碟幾好睇既,下午番中環諗住整完就走得,點知個阿Sir唔焗住...搞到等左成三個鐘先走得,麻鬼煩!~番到屋企用左陣電腦就係到睇本小說,睇上癮...睇到成點鐘終於睇完,真係好正呀!~果個人又打黎叫我去見工,汗...下次一定要痕心d拒絕佢先得!~反正果種類型既工都唔岩自己做,做左都覺得好對唔住自己既良心呀><...
安仔係一個好冇用既人!~