今日係番學既最後一日,真係有D唔捨得...第四堂係到影相,影完就放,聽日就開始考試啦,要加油呢!~放學番到屋企食飽飽就趴床,五點幾M仔打黎叫去深水步食壽司,食鬼咩,個個去到先打俾我,SO冇去到,七點佢地叫我落熊貓,食埋野先落去XD!~玩到就走果陣見到Gap輪,仲拖住條女添@@!~十二點幾閃人,華過番錢俾我,華哥有米多仲俾多幾十雞我買野食,之後去左買紫米露飲,正-_-...去到地鐵站岩岩好冇車囉...超邪,唯有自己行番去...番到去流晒汗,D汗多到好似游完水咁...聽日個考試仲未準備,又要忙啦-_-...
|