琴晚成晚都訓唔著囉...都唔知咩事,今日普通話口試,考出黎既成績唔夠第一次好-_-...........算,都幾好囉,考完等埋經煒同Bill叔就走人,本身話去食麥當當隻新包既,不過又未夠十一點,先冇去到,用左陣電腦食飽飽就番房補眠@@!~六點起身,阿媽整左呠仔糕,好味喎!~聽日放假又冇人約,都唔知搞咩好...唔通又過東涌咩..唉...依家好多人都好眼淺,好多都只係貪錢,又有幾多同你講感情,成日聽人講有錢就有女,雖然係現實左D,自己都覺得岩既,不過依家哩個社會就係咁現實,有時都會遇到D假朋友,冇事唔搵你有事先諗起你,難道哩D都算係朋友!?
|