有時殘缺才有感動,有時遺憾才有震撼。
做人最重的是把握現在,人生是不需要彩排的。
Onzai
暱稱: Onzai
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
8月12日
8月10日
8月9日
8月8日
8月8日
文章分類
全部 (272)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 272
留言總數: 102
今日人氣: 19
累積人氣: 7207
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 6 月 12 日  星期二   晴天


6月12日 分類: 未分類

今日考中文,排隊果陣阿Sir話左條題目我地知,哈!~上到去班友係到吵話唔記得格或,之後阿Sir寫埋出黑板,正@@!~考兩個鐘,快死了...考完班友上左黎食Game,入完同佢地一齊落葵芳,行左陣就去左旺角搵Sandy食Lunch,去左E出口搵佢,估唔到佢會早到,見到佢仲嬲住件衫都覺得熱呀-_-...同佢行左陣先決定去PizzaHut食野,叫左個麵食,唔多好食好鬼淡,食完送埋佢搭車就閃人,之後去左葵芳搵M仔同熊仔,打左陣機就陪雄仔去買野,條死仔係三聯到買書買左勁耐,係咁俾我同M仔串,勁好玩@@!~搞左成半個鐘終於買完閃人,之後去食野,諗住去二樓果間野食車仔麵,點知爆晒人囉...幾間都係咁,最後落左地下食,叫左個炸醬麵食,諗住試新野,點知唔好食,連M仔都食唔落,等埋雄仔食完就埋單走人,行左唔夠幾步竟然撞到嘟人...啞左...雖然俾佢望住但都係當睇唔到喇喇行過算...買完野飲阿Jack先話黎...都散場囉...真係...走果陣明仔又係咁,兩個玩野...好累...要早d休息...






訪客留言 (返回 Onzai 的日誌)


vivian 於 2007-06-13 07:44 PM 發表:
唉.....你就好拉!考得甘輕鬆><
唔好意思!沒陪你地去,下次補翻,ok?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

呵呵~羨慕呀!~
下次補番OK架~請客@@ 
Posted at 2007-06-13 11:23 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]