下午番工,好悶,夜晚忙到痴線囉...狂落包落到冇停手,十點果陣一次要十幾個包...傻的...之後同阿Jack囉左個箱黎發玩,打穿晒@@!~越番越冇癮,如果暑假都係咁就死得人囉...M仔打黎又話砌機,都唔知幫唔幫到佢...汗...盡力啦!~