琴晚成四點先訓,痛苦呀-- ...兩點起身,今日好乖呀,冇用電腦係到睇書@@!~五點幾上左阿耀到,佢幫M仔砌完腦,哩排班友發左達咁...個蹶都話砌腦==+...係阿耀到坐到成身汗,成九點先番到屋企,眼訓,搵周公先@@!~