今日訓到成十一點幾,好耐都未試過訓得咁舒服嚕!~點幾落左地鐵站搵雄仔,之後去左深水埗陪佢買電腦,不過都係耀陪佢買我同M仔、明仔就去左機鋪-.-...四點幾終於買完,搞左幾個鐘,之後去左耀到砌,砌完之後果個人俾錯野...真係大獲...夜晚俾人逼去食飯,兩條正死仔黎...聽日係尾二果科,不過都死梗-_-...都係算了...