晨早流流就出左去,去到荃灣得經偉一個到左-_-...早上熊貓機乎冇人,好悶!~玩左陣就唔想玩,之後經偉玩,一玩就俾人挑機,幫佢打,WIN左六鋪就輸左,仲要俾人串,都廢事理哩D人,之後去左食野,嘩...間野好秘密囉...唔講仲以為係走私既添@@!~食完野之後陪佢地去左天天,無耐M仔就打黎,過左熊貓搵佢,一去到就俾早上班人挑,羸左佢地四鋪後有條友就踢椅爆粗,之後越羸越多條友仲特登坐埋黎講,又特登特我張椅之撞下我...哩D人真係好冇機品,唔夠人打就爆粗鬧人又哩樣果樣...真係好唔要得,技不如人仲有咩講-_-...之後都唔係咁想打特登輸左佢走算...真係廢事煩...出左悅來就周圍行,六點幾閃人,幫佢手搬埋部腦上去...熱死...七點上左耀到整機,夜晚M仔係到訓聽日訓便番工@@!~
|