暗角無人剩詩語
OoAlice
暱稱: 詩
性別: 女
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-01-12
失重
七彩氣球
候機大廳
文章分類
全部 (41)
隨手寫 (1)
未分類 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 41
留言總數: 27
今日人氣: 0
累積人氣: 390
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 3 日  星期四   酷熱


讀書以來最少人的一班 分類: 未分類

讀書以來從未試過咁少人一班,

去年高二文,54一班

今年的高一,接近40人一班,

今年的高二,

隔離班31人一班,

我哋班...

29人.

最好笑係一半係留級生,

另外ge一半大多都係以前同我同班,

後期佢哋留班,我升班,

然後,

我哋今年再次同班......

 

呢兩日不斷有人調去隔離班,

樹熊被調到我哋班,

但過咗一個小息,見佢同副校長傾完一輪後,

又返咗隔離班...

無返過嚟啦......

>3<點解我無得揀ga!!!

 






訪客留言 (返回 OoAlice 的日誌)


OoAlice 於 2009-09-07 10:50 PM 發表:
真後悔,
當初初中畢業,
d成績除了數學要補考,其實都見得人,都有70幾80幾分的時候5轉校。。。。
依家想轉都無咩選擇啦∼
5係我揀學校,
係學校揀我啦。。。。。

但初中私時候又點想到有今日呢。。。
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tangcc511 於 2009-09-07 09:51 PM 發表:
好彩無留係聖5
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



OoAlice 於 2009-09-06 02:26 AM 發表:
5知頭5知路,
又無籍口,
同咁要求...
聽俾人噴==
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jak629 於 2009-09-06 12:23 AM 發表:
你咪試下要求xd'
可能比你走過乙班呢=v=?

不過..ha..a娜比你走先算
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]