| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
| 讀書以來最少人的一班 |
分類: 未分類 |
讀書以來從未試過咁少人一班,
去年高二文,54一班
今年的高一,接近40人一班,
今年的高二,
隔離班31人一班,
我哋班...
29人.
最好笑係一半係留級生,
另外ge一半大多都係以前同我同班,
後期佢哋留班,我升班,
然後,
我哋今年再次同班......
呢兩日不斷有人調去隔離班,
樹熊被調到我哋班,
但過咗一個小息,見佢同副校長傾完一輪後,
又返咗隔離班...
無返過嚟啦......
>3<點解我無得揀ga!!!
|
|
|
真後悔, 當初初中畢業, d成績除了數學要補考,其實都見得人,都有70幾80幾分的時候5轉校。。。。 依家想轉都無咩選擇啦∼ 5係我揀學校, 係學校揀我啦。。。。。
但初中私時候又點想到有今日呢。。。
|
|
|
5知頭5知路, 又無籍口, 同咁要求... 聽俾人噴==
|
|
|
jak629 於 2009-09-06 12:23 AM 發表:
你咪試下要求xd' 可能比你走過乙班呢=v=?
不過..ha..a娜比你走先算
|
|