尋日係阿悠嘅生日,祝佢尋日生日快樂XP
尋日我,阿悠同明仔high tea,行街.
去到B PLUS 見到明仔,我覺得佢5同o左,瘦o左,仲有一種好特別嘅感覺,好似.......
阿悠問明仔"你係咪瘦o左?"
我就問佢:"你係單眼皮定雙眼皮?"
佢答:"係瘦o左."然後摸一摸眼皮"我係內雙眼皮."
我再望一望佢嘅髮型,我終於知佢似邊個啦~
似李準基啊~哈哈~
所以我地尋日同一個好似李準基嘅女仔high tea,行街.
我地天南地,互相吐糟,瘋瘋癲癲咁度過了一個愉快嘅下午.
我同阿悠在時裝店將d衫翻了一次又一次,明仔就幫阿悠拎住一袋又一袋一面無奈咁企在旁邊......
真係好似個同女朋友去街嘅男生,哈哈~
希望以後我地仲會有一齊玩嘅機會啦~
好啦,最後我想同阿悠講一句"我知你今個生日過得未算開心,但5好諗咁多啦,知足常樂.而且有d野諗黎都無咩用,順其自然啦,"
|