原來,
吵架,
會,
令我們,
更珍惜...
Here , I'am going to say sorry to all of you:
Sorry...
我刀唔嬲啦!
你地仲嬲咩喎!
好囉...
又係我錯晒囉!
我只不過係等一句Sorry!
何必搞到咁牙!
我刀腥左SMS俾你地啦!!!