又好似之前咁
閉關練畫...足不出門啦
~0~"呼~由琴即練到而家,= ="畫技應該進步左d...吧?!
我唔係好乖炸...成日上網,睇同人文,bbs,拍賣"
(天音:車,又話練畫 N:唔洗成畫下嘛)= =哎,上次係大陸買只"不想長大"
而家先得閒聽...= ="果然~!!我唔適合忙碌生活...
好煩...
= =突然FEEL自己似小K成個牙伯咁
= ="嘖,功課仲未做,個MISS lor,一返來就咁俾功課做,好似趕工咁,
仲有個幾月,就F2啦,時間過得真快,
突然好唔開心,1B各位就分開啦T^T"...點解唔可以原班升=3=||
又就考試啦,= =唔想A班,考差D考差D考差D考差D
\ ^ /"我要考差D
^在我腦中回響着^
= =好似幫自己洗腦咁既?!~無奈...
哎!!只AA仲未睇牙= =下月又唔知洗唔洗返大陸拜山wor~
又有模型出...咁鬼多野嫁\ /"
|