v3v嘿....
琴日鍾siir魚左,,,,,
佢想叫鴨鴨靜d>v<
點知叫錯名lor....;叫左[陳逸敏]
全班o左一陣!之後係咁笑!
呵呵....
琴日有半日冇同狗狗講野xD!
發現原來自己唔講野唔會死!
所以我以後唔講野lu!
當然係說笑-,-
放學同""""大班人""""去練siing con!
練到4:30 d 人走哂!
之後我+鴨鴨+chz+佢honey!
係到搞gag!笑死左````
玩到5:30走左!
上面班人重係到跳毛;]
2A加油!
快d到12月23<3
我要禮物!!!
-3-mickey!!!!!!
|