2008 年 7 月 14 日 星期一
今日又po相上黎啦
首先係我畫隻貓
一張有閃光燈一張冇
隻貓好似變左色= =|||
橙色的= =橙黃色的
荃灣影
屋企影
升到超達人之後果級,叫極達人,好難聽= =