|
|
2008 年 7 月 30 日 星期三 |
| 2008-07-30 | 分類: 未分類 |
|
今日9點俾我丫媽叫醒 叫我去睇戲喎 本來係睇10點半 點知搞搞下 遲左= =||| 一早就估到啦 點會睇到 一路行一路勁肚餓 點知見到有一係市中心賣旗 我8月6都要去= = 又係屯市 唔知賣幾奈呢 唔想去 好慘丫 今日冇左2隻牙 不過笑果陣你地係唔會睇到嫁xDD 遲D仲要[COOL]牙(唔識打) 食野都好難食 T^T 可惡可惡=V=
最近三個月尚無任何留言 | |
| 發表時間:2008-07-30 10:31 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 訪客留言 (返回 P00143003 的日誌) |