|
|
2008 年 7 月 31 日 星期四 |
| 2008-07-31 | 分類: 未分類 |
|
又p[]st"相luu=]] 依張係十分十分無奈的相 係m記買左巨峰提子新地的物體 人家千期唔好係新屯中買 因為d人搞到-3- 一俾你就好似火山爆發咁= = 爆曬出黎 搞到成身都係-3- 有冇咁多氣丫
之後睇左batman ok好睇 呵呵=]] 本來係去ua睇嫁 點知就話下次先喎-3- 下次係星期2xP
模仿溏心-3- 細粒到-3- 仲好難整到佢地坐到= = 坐唔穩的說-3- 放左好奈
就黎畫好啦=] 係唔係靚左好多呢 真的仲靚喔=>
最近三個月尚無任何留言 | |
| 發表時間:2008-07-31 07:51 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 訪客留言 (返回 P00143003 的日誌) |
|
samling2008 於 2008-07-31 07:52 PM 發表:
路過c-0-mmEnt’’到,,得閒去下我個blog la~thx
我都整左新地樂,,真休好似火山爆發咁''' |