|
|
2008 年 9 月 3 日 星期三 |
| 2008-09-03 | 分類: 未分類 |
|
今日放學之後去左中樂團 唔知點解覺得個丫sir好人左= =||| 中樂團E+好少人=3= 不過D聱好勁-3- 但係本人跟唔刑佢地 係到坐- - 6點半就放 之後同丫BO去佢姑媽到=] 聽日番半日 不過又要早起身 -33333- 唔制-33- 唔知圖書館洗唔洗DUTY呢-3-
最近三個月尚無任何留言 | |
| 發表時間:2008-09-03 09:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 訪客留言 (返回 P00143003 的日誌) |