|
|
2008 年 9 月 4 日 星期四 |
| 2008-09-04 | 分類: 未分類 |
|
係我身邊所有野都唔同曬 身邊的事,同人既關係(唔好講得咁白XDD) PS)唔好超我(同某人講) 細佬叫我4點打俾佢 命令我- - 家姐都咁命令 我就唔打俾你 吹咩-333333- 仲有丫 唔好整係叫我姓後邊果2個字 最憎\口/ 家姐又唔叫' 仲仲有有丫丫 唔准話愛我+叫我姓後邊果2個字 愛家姐就得=] 今日6點要去補習 遲D去先=] 扮新仔 我唔知,,,唔好問我Xp 補全科好玩d xDD 上堂都OK啦 第1堂=VA=發呆 第2堂都係VA 黃春華明串D唔係AB班D人 咁都得 你冇野丫= = 第3,4堂係CHEM=陳金金金坐我對面 遲D就好玩XDD(奸笑) 第5,6堂聽TSA 訓得- - 不停食糖- - 第6堂中史 古桂泙 似SM文咩= = PS)SM文未請我食朱古力- -
最近三個月尚無任何留言 | |
| 發表時間:2008-09-04 02:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 訪客留言 (返回 P00143003 的日誌) |