|
|
2008 年 10 月 24 日 星期五 |
| 2008-10-24 | 分類: 未分類 |
|
依封就係我寫既情信啦=] 係唔係好叻呢=] 不過寫俾佢 好似有d... 唔岩-________-
依封就係人地寫俾我既草犒啦
依d係丫朱個qooza到偷既xdxd 邊個叫佢唔俾番我- -v
最近三個月尚無任何留言 | |
| 發表時間:2008-10-24 08:45 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 訪客留言 (返回 P00143003 的日誌) |
|
yuki_yuen 於 2008-10-25 11:37 AM 發表:
`c0mment(:
|