|
|
2008 年 10 月 28 日 星期二 |
| 2008-10-28 | 分類: 未分類 |
|
哇>_< 可愛的狗狗 是我的 俾左我啦 好得意 最得意果張我要收埋 唔俾你地睇 呵呵呵=]
好想抱住隻狗狗 好得意好得意>_________< 我是個很愛狗狗的人喔=] 今日,,, 唔係。﹏。 係日日都俾人蝦 好慘丫 頂你丫-3- 咁中意搞我 一個二個都係咁 不知幾可憐 又慘-3- 真係衰 所有[學校]既男性生物都係衰既 特別係某人123... 多到咩咁 不過唔係我個囝同哥=] 唔會蝦我=)
最近三個月尚無任何留言 | |
| 發表時間:2008-10-28 08:57 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 訪客留言 (返回 P00143003 的日誌) |
|
P00143003 於 2008-11-05 08:59 PM 發表:
呵呵xD 又話俾梓程MSN我 等我睇下佢個衰人條女XP 不過丫B[]條仔今日冇黎到- -'' 佢吹水-____________- 又話人淆0� 點知自己仲淆喎-v- 唔好成日話我想溝佢啦-333-||| 我想見下姐 睇下係唔係好似佢講咁 一見到佢就鍾意佢咁勁野 我冇惗住溝佢嫁xD 我不知好專一._.v
|
|
|
筷子 於 2008-11-04 10:27 PM 發表:
想講再見好耐了...= . =
但係次次都係吾成功... 而家仲好...* w * 比左個藉口我唷... 其實未知果時... 我已經講過兩次再見... 但係見到人地甘"慘"...o.o 我又吾忍心囉...= 3 = 話吾定可能一開始全部都係大話喔...=P |
|
P00143003 於 2008-11-03 08:45 PM 發表:
你同梓程算把啦- -'' 佢3心2意 有講大話-_______- 如果佢係我既~ 佢有第2個 我一定唔要佢xD 就算我勁鍾意佢都係咁話xP 再一齊都冇意思... |
|
|
筷子 於 2008-11-02 10:28 PM 發表:
甘好人同我玩tb...
我tb邊有人慘丫0.0... 你吾好扮la... 你tb... 我先吾信喔= 3 =... 有人會為你而喊的._. 人地喊你就會心軟唷*v*... 吾好做D自己會後悔Ge事唷... 好難返轉頭的...~"~ |
|
P00143003 於 2008-11-02 05:23 PM 發表:
做人妖唔錯喎 我都話我中意女人 玩tb._. 呵呵=] 咁某人就慘啦xD
|
|
|
筷子 於 2008-11-01 11:40 PM 發表:
...= . =
又關個"程"字事... 我而家對男人冇興趣丫... 我要人妖哇._.V |
|
P00143003 於 2008-11-01 05:23 PM 發表:
Y[]~ 為左佢唔爆我地d野出黎 犧牲下啦xD 不過又係既~ 你點會捨得程囝呀... 仲要條條囝都有個程字喎xP |
|
|
筷子 於 2008-10-31 09:17 PM 發表:
我要梓程都吾會要佢= . =
我吾會搶人老公的= 3 = 更可況我冇心情+冇興趣去溝佢... I hAte hIm> 3 |
|
P00143003 於 2008-10-31 08:19 PM 發表:
呵呵呵=] 你死啦 中意丫b0條囝 xDD 溝左佢囉- - 真係唔應該囉- -
|
|
|
筷子 於 2008-10-30 03:28 PM 發表:
吾好再講佢la= . =...
吾想再搵佢囉... 有冇人要左佢哇= ~ =... 送左佢比你唷... 我吾要丫... 一個人咪幾好唷... 吾使煩喔= 3 =... |