2008 年 11 月 3 日 星期一
有人話如果個家姐靚
個妹就唔靚- -
好可惜我就係唔靚果個...
唉~
天意~~
注定我一世樣衰
柒頭-33333-
好慘喔T^T
唔信?
唔緊要
自己有眼睇
好明顯- -
仲唔信
唔信都唔得
依個係事實Xd