|
|
2008 年 11 月 14 日 星期五 |
| 2008-11-14 | 分類: 未分類 |
|
我幾時變左胡小曼嫁- -'' 琴晚去左打邊爐 好好玩喔 王小勤,顏小程同黎小亨(拉埋你地落水先) 分左佢抽中既禮物佢我地 餅仔好好食喔 顏小程話唔鍾意粉紅色 星期一俾我=] 好人有好報喔=P 聽日去行山喔... 死得- - 琴晚係到等等等 之後等到11點 打左去你屋企 明知你唔係到- -'' 我有打手提嫁 響左半聲就收左線 你應該唔知掛 點知有傻下傻下係到等到12點 之後好彩有條友打左俾我>v< 唔係白等=] 可惡-3- 下次唔等你-3333333333-||| 我好似次次都係咁講- - 我自己冇鬼用丫~~(大叫=P)
最近三個月尚無任何留言 | |
| 發表時間:2008-11-14 01:19 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 訪客留言 (返回 P00143003 的日誌) |
|
P00143003 於 2008-11-24 08:16 PM 發表:
終於都死返黎啦 俾AYP玩死 寧願俾人SM都冇咁想死- -'' 返到黎隻腳勁痛= =|||
|
|
|
._.'` 於 2008-11-19 09:22 PM 發表:
你吾覺...可能佢覺呢= v =...
半夜三更發燒自己一個睇急症- -"... Gd idea 0.0 得閒試下先- v -... D 丫媽成日都係甘煩架la= . =... |
|
P00143003 於 2008-11-19 08:28 PM 發表:
温馨咩- - 唔覺囉... 你丫媽好搞笑w[]r 咁都得 你自己去未得囉._.v 煩死~ d丫媽真係好煩喔@_@
|
|
|
._.'` 於 2008-11-18 09:04 PM 發表:
整比佢食唷xP
算la 知你地好温馨la= . = 病左冇返學哇= . = 仲要等急症... 仲比丫媽鬧我麻煩lor> 3 本Tb勁吾据lor= . = 病左睇醫生 都可以比人鬧我麻煩喎... |
|
P00143003 於 2008-11-18 08:30 PM 發表:
呵呵~ 知你勁啦... 咁free 聽日要整蛋糕喔=] 死tb 又唔返學\口/
|
|
|
._.'` 於 2008-11-17 08:33 PM 發表:
知你勁喔= v =
一拖一嘛0.0 吾阻你地唷... 我繼續做我既Feer maN* v * 真係自由喔> 3 |
|
P00143003 於 2008-11-17 07:31 PM 發表:
呵呵呵._.V 咁你同我死開啦Xp 唔好阻住我地啦=P
|
|
|
._.'` 於 2008-11-16 01:35 PM 發表:
算la 我又點可以同佢比丫...
自卑緊丫... 等佢得閒先la._.`... 吾阻你地唷* v * |
|
P00143003 於 2008-11-16 12:58 PM 發表:
-__________________- 唔知吖~ 佢成日唔得閒 又唔搵得男仔陪 你個tb黎陪我傾計啦=P 唔係我悶親喎...
|
|
|
._.'` 於 2008-11-15 08:53 PM 發表:
又扮傻丫- , -
算la 吾肯面對現實既人... 由你lo= 3 = 口不對心唷* v * |