|
|
2008 年 11 月 15 日 星期六 |
| MOI MOi 囝=] | 分類: 未分類 |
|
我今日改左個英文名~ 叫做moi moi 點解要叫依個名? 係因為係俾丫sir串既期間老做出黎 都幾好聽=] 6點幾起身 想死 之後出左西貢- -v 玩行山 行到成隻狗咁 傻左=P 本來我地行得快過男囝 點知D人行得又慢又多野講 又要我地等佢 又要串人喎\口/ 唔夠人地快就話人地唔等佢 幾時有唔等 你搞到我遲走都未話你丫 7點行到4點幾- -||| 個丫SIR又鬧... 死曬LU... 之後出左荃灣食冷麪 好好味喔 最鍾意荃灣既冷麪=3 這是我- -看不到-V-
最近三個月尚無任何留言 | |
| 發表時間:2008-11-15 08:58 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 訪客留言 (返回 P00143003 的日誌) |