|
|
2008 年 11 月 19 日 星期三 |
| 2008-11-19 | 分類: 未分類 |
|
今日上堂 想攞筆... 顏小呈打邊爐果陣抽中左一合無印筆 之後俾左我地3個一人一枝 點知佢msn同我講話俾多枝粉紅色我=] 我同佢講咁我未有一對 ps)之前果之係粉藍色=p 依個都唔係最得意 最得意既係 佢唔係親手俾我 佢放左落我個袋到 之後係我張枱面到用佢勁細粒既字寫左 ''枝筆放左又你筆袋xD'' 之後我又用左5分鐘 先睇到依句野 笑死左'' 小學D人唔會咁 不過以前D FD好好玩喔 成日請我食野同送野俾我 去旅行會有手信嫁 去東京DISNEYLAND都有手信=) 好人的說=V= 人地送俾我D野我會收埋唔用嫁=] 有紀念價值... 所以唔用唔用._.V 唔理邊個送 得閒睇番會好開心的說=P 我會永遠記住你地嫁。﹏。
最近三個月尚無任何留言 | |
| 發表時間:2008-11-19 08:46 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 訪客留言 (返回 P00143003 的日誌) |