|
|
2008 年 12 月 5 日 星期五 |
| 2008-12-05 | 分類: 未分類 |
|
琴日CHEM堂俾人講 今日又講 好慘喔 唔好再講我同顏偉呈 雖然F.1-F.3都有人講我同某幾條友 煩死我'' 算啦~ 人家都係FDs=] 冇所謂喔~ 依家咩都唔想理喔 所以我要不停做野 就唔會惗到其他野啦 好聰明=] 唔想再煩... 咩都唔理係最好既=]
最近三個月尚無任何留言 | |
| 發表時間:2008-12-05 09:12 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 訪客留言 (返回 P00143003 的日誌) |
|
|
胡小曼xP 於 2008-12-07 08:39 PM 發表:
我已經4日冇用啦-3-
乖左好多=P 不過乖左就唔似我啦 所以唔好乖咁多xD |
|
|
._.'` 於 2008-12-06 02:10 PM 發表:
千祺吾好用電話耶- v -"
要忍下loR 我好乖哩* v *冇乜點傾電話過電話 你要學乖唷0.0 |