|
|
2008 年 12 月 22 日 星期一 |
| 2008-12-22 | 分類: 未分類 |
|
又是丫媽不在的時候 才可以開電腦 好慘喔... 不要怪我不理你們呢 我以經好慘-3- 被丫媽睇住曬 今天是很重要的日子喔 -333- 但是不開心多於開心 為什麼會不開心呢? 不知道 就奇... 不說給你們聽=p 聽日放假 唔知丫媽出唔出街 咁我就可以做我鍾意做既野啦=] 依家又要亂想東西了>_< 想到的都是壞的 只有我一個...
最近三個月尚無任何留言 | |
| 發表時間:2008-12-22 05:55 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 訪客留言 (返回 P00143003 的日誌) |