2009 年 11 月 27 日 星期五
依幾日一直係到避緊一樣野 sHit'' 煩到死.3.'` 你想講唔該就快D講 唔講你就唔好叫人同我講啦\0/'` 依加乜事先\_/ 以為我唔知咩.3. 依加我同你又唔熟-___-'` 你係乜水... MSN係乜我都唔知`0' 皓兒話係因為樣既問題-0- 我何得何能耶=3 我知我樣衰=P ijustwantt0befree=D and0nly0nedearinmymind xD