|
|
2010 年 6 月 21 日 星期一 |
| s0Disgusting`! | 分類: 未分類 |
|
睇死你\0/! 依家吾知點解好易嬲人\0/`! 係某人-0-` 依家周健健變得好好人/﹏\` 仲好搞笑=D` 同一條問題我問左周健健3,4次佢都冇話我煩...` 但係Liman一問佢就話'唉!好煩吖'...` liman個嘴呈-------> -0- 哈哈=D`! 去CAMP果d正衰吖...` 我吾會搵你的...` 你返黎鍾意既就搵我啦...` 不過你睇吾睇到依篇野又係另一回事\ ﹏ /`!!!!
最近三個月尚無任何留言 | |
| 發表時間:2010-06-21 08:06 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 訪客留言 (返回 P00143003 的日誌) |