2007 年 6 月 2 日 星期六
今日補完習
朱朱同某人傾電話
佢話佢叫熊貓
唔係我地班
佢地仲打算密會
你地知唔知佢係邊個
不過果個人邊個冇問題
最重要係佢係朱朱條仔
我話佢一定係呀朱條仔
唔係做咩唔話我知佢係邊個
我覺得我衰心軟
一定唔可以心軟
加油
同大佬冷戰中....