|
|
2007 年 6 月 4 日 星期一 |
| 冇題 | 分類: 未分類 |
|
今日李偉杰請食雪糕 唔知點解佢今超好人呀 lunch果時 我,,,c徒女人,,,田雞倒曬陳裕城d野出黎 好玩呀 陳詩樂冇玩佢 唔知點解佢掉陳詩樂d野 食左碗仔翅(係ok) $6.5呀 好貴 但係食左 陳裕城話聽日請食雪糕wow 聽者有份 記住叫佢請呀 我知道un腳黃ga電話 想知問我
最近三個月尚無任何留言 | |
| 發表時間:2007-06-04 08:59 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 訪客留言 (返回 P00143003 的日誌) |
|
|
szesze101sze 於 2007-06-04 09:59 PM 發表:
我都唔知點解個班友係度掉我d野,
搞佢地個個又唔係我,勁憎佢地囉.... 佢地好煩架 |