|
|
2007 年 6 月 20 日 星期三 |
| 終於可以打blog啦 | 分類: 未分類 |
|
今日我呀媽唔係到 可以打blog啦 幾日前去左別府食野 推介:三文魚同牛肉粒(自己燒果隻) 生生地好食 唔好聽大人講
包左"種"冇味
聽日考完試 可以玩電腦 6.24我生日呀 星期日 可以出去食飯 今日考中屎同中聽 好難 唔色呀 2:00飲左下午茶 冇野食ge 同小學d fd 呀d媽 傾左個半鐘 咁多野傾未上佢到傾6 好悶 ...
最近三個月尚無任何留言 | |
| 發表時間:2007-06-20 06:08 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 訪客留言 (返回 P00143003 的日誌) |