|
|
2007 年 6 月 21 日 星期四 |
| 決定中... | 分類: 未分類 |
|
今 日去左大快活食早餐 仲有3日就生日 如果係生日果日or之前 聽唔到我呀哥係msn,,,sms,,,or第二種形容同我講happy birthday 我就會同佢斷絕兄妹關係 因為我當初只係想佢同女仔講野 佢以前唔會同女仔講野嫁 第二人個原因係我覺得佢有冇我埋個妹都冇所為 同你做兄妹好辛苦 你唔知點關心我埋個妹\\\ 同你講野你又好似唔埋 晌你我考第幾你都唔知 我唔知我仲點做你個妹 當初係我迫你做我呀哥 係咁ge話 我惗我應該放手 斷絕兄妹關係 係你面前 我好似好堅強 其實我好軟弱 埋個係你最後機會 對唔住 其實要講sorry果個 唔係我 係你 不過已經冇所為 我怕我會心軟 所以我決係我生日果日同你講 我唔中意比你玩呀 成日玩我 受到的傷害太多 決定放手 無言 by儀
最近三個月尚無任何留言 | |
| 發表時間:2007-06-21 06:02 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 訪客留言 (返回 P00143003 的日誌) |