|
|
2007 年 6 月 23 日 星期六 |
| 一日三餐出街食 | 分類: 未分類 |
|
今日早餐.... 全部出街食 今日報左公民式 英文ar a one 好低級 去食飯...
最近三個月尚無任何留言 | |
| 發表時間:2007-06-23 09:10 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 訪客留言 (返回 P00143003 的日誌) |
|
|
小傷 於 2007-06-24 04:02 PM 發表:
生日快樂呀!!我係細雯呀
>< 下次補返生日禮物俾你 |
| 網主回覆 唔好問我要咩
thx~你呀^。^
|