2008 年 1 月 22 日 星期二
今日想打大字報
to李偉杰:
我同你睇下邊個考全級名次高d
輸左要請我食飯~XD
今日好悶
冇野玩
成條走廊冇人
唔知點解
冇野好玩
悶~
上冼SIR堂做功課
做中文書同睇書
佢唔理XD
任做唔嬲
冼SIR
我地2B愛爆你