|
|
2008 年 1 月 28 日 星期一 |
| 2008-01-28 | 分類: 未分類 |
|
今日上堂 好悶 SMK堂都好D 最慘係王晶堂 佢成堂叫我地做IS 功課 做成7頁 又冇書喎 點做呀 唔識@@ 成堂係到吹水 XD 陳寶峰好搞笑 佢連IS書張牛眼都驚 XD" 我地成2堂都係到玩佢 小息俾麗華拿曬D糖 搞到我上堂冇得食 麗華正一為食精呀 聽日有P.E堂 一定凍死= = 補習冇左容紫佢地 唔洗俾b7煩住曬 勁正 又有位放野 不知幾好 佢地唔番 好有讀書同做maths既精神呀 聽得明曬d maths 又唔洗俾b7搞我d頭髮 lunch果陣 我見唔到杰仔行過 我坐左係張椅到 太眼訓 整係望住張桌 我呀媽又同朱太傾計 坐下坐下 好似有人望住我 點知一望 原來係杰仔@@ 驚嫁" 佢向我傻笑完就走左 我都唔知咩事 o曬嘴 之後唔鬼理佢lu xd" 唔理人係唔係好衰呢
最近三個月尚無任何留言 | |
| 發表時間:2008-01-28 09:25 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 訪客留言 (返回 P00143003 的日誌) |
|
kathy012 於 2008-01-28 09:35 PM 發表:
cm...=]
|