|
|
2008 年 2 月 14 日 星期四 |
| 2008-02-14 | 分類: 未分類 |
|
今日係大6番黎 係大6唱左2晚k 成2點幾先訓 眼訓到死 好掛住我靚仔bother 我成日做咩都同佢一齊 住都住埋一齊 同佢係咁玩係咁玩 唱k係咁搶住黎唱 同佢勁好玩xd" 超鍾意佢呀 一一一一亞一一一一一一一一 一一一 亞一 亞一一 一亞一一 係大6都ok啦 不過好凍 今日情人節 有d人我行到佢前邊 佢都唔叫我 唔知果個係邊個黎呢?
最近三個月尚無任何留言 | |
| 發表時間:2008-02-14 09:32 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 訪客留言 (返回 P00143003 的日誌) |