|
|
2008 年 2 月 27 日 星期三 |
| 27/2/08 | 分類: 未分類 |
|
今日放假 超好丫 11點訓11點起身 訓左12個鐘 成日係屋企 冇落街 聽日要補maths 5:30係美樂 又要補 呀媽迫 唉~ 冇得打機 又係呀媽 琴日影左貼紙相 post 先
埋張係佢地出左去 點知仲有一張未影 所以我地xdxd
琴日陸運會 悶到死 成日係到坐 知後去左女廁玩太鼓,,,連線玩 真係乖 陸運會都幾好玩 唔想補習T.T
最近三個月尚無任何留言 | |
| 發表時間:2008-02-27 09:35 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | |
| 訪客留言 (返回 P00143003 的日誌) |