今日去左TVB錄影
我地係2號廠錄
而1號廠就錄緊超級巨星
我個日見到好多明星
例如林峯,Miss Chan Chan 劉美君同埋邦邦等等
錄完影之後
我同楓,欣,紫,詩去左食野
食完野行左一陣詩走左
之後就同佢地去左i-one打機
打到差5多12:00就番屋企