成1:00pm出左黎,之後同林芷等牙康過黎,同牙康 林芷食完m記就等 9偉 牙成 化骨龍 朱國亮過黎,--等左成2個鐘〔fuck he〕。明明話去唱KkkKKk既,佢地就去左打機∼-︿-我同林芷勁唔happy6,but我地都有陪佢地去打機,打打下 同林芷去左食m記啦,食完至去打機!!打到6:00pm就去左m記〔唉∼又去m記∼3次啦〕食去好耐.............我地坐巴士啦but塞車要行過去∼--行左好9耐至去到尖咀,仲要無野做〔早知唔去〕傾左好多野。到左11:05pm到啦,就打電話返屋企〔妖∼比人鬧〕之後我老母係咁打電話黎煩,咁我就同林芷and無e太1齊講唔返屋企玩通頂啦!!係道等〔唔知等咩〕到左12:10am就走人啦∼!!出到去成1:50am咁我地又唔想返屋企就同9偉佢地去左觀塘打機,咁我 林芷and牙康就去左飲酒啦,牙康飲到暈左〔唉∼〕到左成8:00am我地至走人。林芷開返手提見到14個未接電話〔當中有9個係我既--〕咁我地e為返左去要比人打∼but我唔c喎!!我老母仲話要打邊爐〔O咀6〕唉∼打日記打左好屎耐。林芷 無e太我祝你地好運啦∼唔C比人串!!
|