P727 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
o° 還未跟你﹏發生一些意義..*便讓這個故事..成為歷史__|||
P727
暱稱: ,,*[[ 毫無能力講多愛他﹏ ||** 〃× **剩我1個
性別: 女
國家: 香港
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
家長日~!!
悶∼∼∼∼∼
返左黎
悶........
唉....,,.

:: 日誌分類 ::
全部 (29)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
尚無任何連結

:: 日誌統計 ::
文章總數: 29
留言總數: 64
今日人氣: 0
累積人氣: 2099

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed

2005 年 12 月 25 日  星期日   晴天


平安夜........玩通頂 分類: 未分類

成1:00pm出左黎,之後同林芷等牙康過黎,同牙康 林芷食完m記就等 9偉 牙成 化骨龍 朱國亮過黎,--等左成2個鐘〔fuck he〕。明明話去唱KkkKKk既,佢地就去左打機∼-︿-我同林芷勁唔happy6,but我地都有陪佢地去打機,打打下 同林芷去左食m記啦,食完至去打機!!打到6:00pm就去左m記〔唉∼又去m記∼3次啦〕食去好耐.............我地坐巴士啦but塞車要行過去∼--行左好9耐至去到尖咀,仲要無野做〔早知唔去〕傾左好多野。到左11:05pm到啦,就打電話返屋企〔妖∼比人鬧〕之後我老母係咁打電話黎煩,咁我就同林芷and無e太1齊講唔返屋企玩通頂啦!!係道等〔唔知等咩〕到左12:10am就走人啦∼!!出到去成1:50am咁我地又唔想返屋企就同9偉佢地去左觀塘打機,咁我 林芷and牙康就去左飲酒啦,牙康飲到暈左〔唉∼〕到左成8:00am我地至走人。林芷開返手提見到14個未接電話〔當中有9個係我既--〕咁我地e為返左去要比人打∼but我唔c喎!!我老母仲話要打邊爐〔O咀6〕唉∼打日記打左好屎耐。林芷 無e太我祝你地好運啦∼唔C比人串!!






訪客留言 (返回 P727 的日誌)


easonchan 於 2005-12-26 04:29 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2005-12-26 05:20 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



easonchan 於 2005-12-26 04:26 PM 發表:
希望你 講d野係真ge la....同我唔想自己條女呃我lor ......我信你ge
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thx∼!!
Posted at 2005-12-26 05:10 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



﹏林芷*,, 於 2005-12-26 12:50 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2005-12-26 04:05 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



魂﹏牙偉** 於 2005-12-26 02:14 AM 發表:
哇 你咁叫日記牙 好似仲有好多野未打囉
 
例如呢....心照呢 哇卡卡"""
 
其實我去到尖咀都好無奈架野   冇啦啦仲要比女圍  個個發哂媽跟喧叫 wing偉哥
 
o買吉  果時我都悶架 你估我好好玩架咩=w=加上 好眼訓都唔知唸咩玩牙
 
好啦 我一就唔留 一留就打好多野 哇卡卡 我啦 我訓啦  by    偉***
 
凌晨2點"17打野既 
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

咩心照先??@@你想我打咩呀??
Posted at 2005-12-26 04:04 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



忠 於 2005-12-25 09:42 PM 發表:
早晨呀!~!琴日真係好悶呀..好彩有佢陪住我..如果5係我就真係悶死嫁啦..唉..琴晚仲發佢皮4..我真係覺得自己好任性..見到你冇事..咪好囉...林芷就5俾佢出街啦..只於老婆佢..我就真休俾佢嚇到半死..今日送左佢返home..之後佢換3就訓教..我11點幾打俾佢果陣..佢關左手機...12點..1點..2點..3點..4點..5點..6點..7點..8點..9點..我1個鍾打1,2次俾佢..1時有開手機但5聽..1時手機都關左..真係俾佢嚇死..好彩..9點5到..佢聽到我個留言...就打返俾我..我即時鬆左一口氣呀..但係..佢家陣就話...5俾我..呀康.....我地呢1班人...搵佢..唉..都5知點算好呀...唯有等件事淡左佢先算啦..!~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

e∼咁多字既∼!!無事咪得6,淡左先算啦∼
Posted at 2005-12-26 04:03 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]