記得系星期日戈日,突然聽左一件令我唔知點算好既野`
亦都系因為依件事`我娘都好唔開心下`
雖然都已經過左幾日`但系依件事我都仲系擺左系人入面`
其實過左戈日之後`我娘都無再提過戈件事`
但系我覺得佢系收埋左系心入面`唔想等我擔心
戈日佢會同我講`應該都系因為一時好難接受到,
想搵個人分擔下,所以先會同我講
但系見到佢咁,我好想講D野安慰下佢`但系都唔知可以講D咩`
我成日諗`人其實系唔系越大,身邊既野就會越少le
好似我依家咁`唔開心既野其實都好少會同屋企人講`多數都系同朋友講`
但系好多年紀大d既長輩`好似好多時候,都會諗埋d利害關係`
唔知幾時開始`d唔開心既野都唔會再同朋友講`收收埋埋咁`
耐左`就變到有無朋友都好似無咩所謂咁`我都幾驚老左會變到咁`
我唔想變到`咩人都唔信`我諗我會系"只要你講我就信"(限朋友)
其實戈日我仲聽到d好唔爽既野`
戈個人`又系同我講埋哂d要唔要朋友都無所謂既野`
聽到我真系好唔爽`我系到諗,既然你話無所謂,咁你打比我做咩`
仲同我講咁多,真系我有義務聽你講ga`我又唔系得閒得滯`
戈一刻我真系覺得自己超似d傻仔` 你可以去嘟la~
我唔想再理你lo` 你真系太衰la`
啊.........唔打la,越打越唔爽`
|