好耐都無打BLOG啦><
其實從去完旅行返里~就一直都好想打下BLOG
記錄返去旅行時所發生既野`但系可能有太多太多既野想記低
反而無戈種想去做既行動力><只可以話自己真系太懶啦`
六日既旅行`雖然去左好多地方到參觀,但系我都唔系好記得D地方系點`
我剩系記得系車到訓覺,沖涼沖得好唔安心`朝早同$2好趕咁執野,食早餐....
估唔到我記得既都系D咁既野`但系都覺得好開心`畢竟同一大班同學一齊`
果然人多有人多既好玩~
返左里都差唔多兩個星期~都過得好忙碌`好似日日都有好多野做咁`
依兩日終於都得閒D`正`可以早D訓`嘻^ ^
其實依幾日心情都唔錯`可能系之前自己一直都好在意既野`突然發現其實都還好`
都無自己想像中咁CARE`而且有左自己既目標`都要比心機
嗯`依家心情真系超好`````````正````````GOOD啊
|