| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
加油!! |
分類: 未分類 |
琴日同左$2,$2個FD仲有佢BF一齊去左美食節~
系琴日咁凍GE天氣~唔知點解好想食凍野~
所以就系戈到食左三隻唔同味GE雪糕同棉棉冰 好味
但系D冰溶得好快`好快就變左水 > <
其實琴日都唔知點解會出去`原本諗住留系屋企睇ENG書`
搞到好似唒左甘甘D時間`陪我買左書`又無睇到~
今日原本想去睇戈個Oral比賽`但系訓晏左`睇唔到`搞到哂左張飛 > <
好彩我都無繼續訓`起左身做exercise~無哂到D時間`
不過總之琴日就唔聽電話~搞到我咁夜訓~而且D內容仲要唔知似咩咁 = =""
依幾日睇左一D FD個BLOG同一齊傾左一D關於將來GE野`
感覺上大家好似都搵到自己GE目標`GOOD啊!!
但系大家都要比心機先得``畢竟有目標但系無行動都無用`
真系唔好日日都系到玩`距離考入學試只系剩返幾個月`
唔好因為一時GE貪玩`搞到自己將來後悔~
有時見到身邊GE人拎D分`真系比佢嚇親`點拉啊``
而且仲要一副懶懶閒咁GE樣`真系想打暈佢`
妖`你真系諗住佢高三就一定放`你一定畢到業GE~
唉```唔好玩啦~同學~溫書啦~考試啊!!!!
|
| 發表時間: [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
55... 死都要死到上大學... 唔係就真係... 總之... 加油啦...everybody
|
網主回覆
要一齊考到理想GE大學 Posted at 2009-11-18 07:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
唉,我都知,溫緊...我都唔想死!(我知你唔係話我)^^
|
網主回覆
你應該都系ENG唔得~比心機啦
我相信努力系有回報GE Posted at 2009-11-18 07:00 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|